راهنمای خرید بهترین کادوی تولد برای دخترخانم ها
نوشته شده توسط : مونا احمدی

ما پيشنهادهاي زير را براي خريد كادو برايتان داريم.

 

1. در خريدِ كادو تولد براي همسرتان و يا دوست دخترتان، از پا شروع كنيد.

خريدن كفش براي خانم ها به عنوان  يك كادو، تاثير زيادي روي آنها دارد. خانم ها عاشق كفش هستند. وقتي كه كفش را خريديد ابتكار به خرج دهيد. براي مثال توي جعبه ي كفش يادداشتي بگذاريد به اين مضمون : سرِ قرار بعديمون اينها را بپوش!

 

2- كادو تولد براي دوستان تان (دختر) يا همكاران خانم تان:

 يك گردنبند و يا دستبندِ تزئيني و زيبا بهترين كادو براي همكارانِ خانم و يا دوستان جواب مي دهد. حتا خريد گل هم يكي از گزينه هاست.

 

3- براي مادرتان كمي احساس با كادو مخلوط كنيد.

براي مثال يك كيفِ تقويم دارِ چند منظوره بگيريد و در صفحه اي كه روز تولد مادرتان است بنويسيد " شام را با هم مي خوريم. " قبل از آن هم چيزي به او نگوئيد و صبر كنيد تا خودش بخواند. با اين كار غافلگيرش مي كنيد. براي هر مادري  گذراندنِ زمان بيشتري با بچه هايش بيشتر از هر كادوي ديگري ارزش دارد.

 

4- براي خواهرتان به فكر يك كادو تولد باحال و خاص باشيد.

يك كيفِ دستيِ در سايز كوچك ايده ي خوبي براي كادو تولد است. دختر ها دوست دارند وقتي بيرون مي روند يك كيف دستي كوچك داشته باشند كه رژ لب و عابر بانك شان (و نه چيزِ بيشتر) را داخل آن بگذارند.

 

5- دسته گل

در خريدنِ دسته گل يك نكته ي كليدي وجود دارد و آنهم اين است كه فقط از يك نوع گل استفاده كنيد. برگ و هر چيزِ سبزي كه هست را دور انداخته و اجازه دهيد با سادگي اش جلوه كند.

 

6- براي خانه كادوهاي لوكس بگيريد.

كادو براي خانه بايد يك چيزِ بدرد بخوري باشد كه تا بحال نخريده ايد. براي مثال يك پتو از جنس ترمه. هيچ كس حاضر نيست حتي اگر 5 تا از آنها را داشته باشد، آنرا دور بياندازد.

 

7- موسيقي هميشه به انسان ها حس خوبي ميدهد.

مي توانيد به آنها يك آيپد و يا موزيك پلير كادو بدهيد و آن را با آهنگ هاي مورد علاقه ي طرف مقابل تان پر كنيد. حتي مي توانيد چند تا از آهنگ هايي را كه با اسم او خوانده شد را نيز در آيپد و يا موزيك پلير بريزيد و سوپرايزش كنيد.

 

8- وقتي مي شود براي كادو تولد كتاب داد چرا بايد كارت پستال داد ؟

لزومي ندارد حتماً كتابي باشد كه موردِ پسند او باشد. همين كه زيبا و خواندني باشد و البته داراي محتوا (!) عاليست.

 

9- اگر مشكل مالي نداريد:

كادويي كه هر خانمي با ديدنِ آن سوپرايز شده و اشكش جاري مي شود، يك قفسه ي پر از لباس است. اين كادو را يك بانكدار مد كرد. دوست دخترِ اين بانكدار كه بتازگي تمامِ لباس هايش را در آتش سوزي از دست داده بود و پولي هم نداشت، با چندين كادو شامل يك اُور كت عالي، يك جفت كفش بي نظير، يك كيف دستي، روسري و يك پيراهنِ زيبا در زير درخت كريسمس مواجه شد. اين كادو به يك هفته زحمت براي خريدنش مي ارزد. 

 

10- كادويي بخريد كه هيچ وقت فكر نمي كرديد يه روزي اين كادو را مي خريد.

در ضمن كادو پيچ كردن و يك يادداشتِ دست نويس را هم از ياد نبريد. خانم ها به اين چيزها بسيار دقت مي كنند و برايشان مهم و با ارزش است. مي توانيد او را با قايم كردنِ يك كادو در كادويي ديگر غافلگير كنيد.




:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: